torsdag 9 oktober 2008

Torsdag - segdagen no2

Är sjukt trött i hela kroppen och i huvudet.. så i stort sätt är hela jag trött!
Men är ganska stolt över mig själv som kämpar veckan ut på jobbet fast jag är "sjuk", och dessutom kämpar på med träningen =)
Men ska väl poängtera att jag inte är döds sjuk utan bara lite yr och så är magen ur balans..

Förra helgen blev som den blev.. har inte haft sånna minneslukor som jag har på ett bra tag, med andra ord blev jag kalasfull! Det började med lite oskyldigt öldrickandes till maten hemma hos mor och far för att sedan övergå till lite mys och social drickandes hemma hos moster och göran. Efter ett tag for jag och bror min till Linda på inflyttsfest.. och de var väl där de smög sig antar jag.. har räknat ut att jag drack totalt 2 flaskor vin och 4 öl under hela kvällen. hmm.. Ingen vidare plan om man vill gå ner i vikt eller slippa göra bort sig! Men inte som om de vore nog så begav vi oss vidare till krogen.. där träffade man en fruktansvärt efterlängtad sötnos som kunde påminna en om forntida fjärillar i magen ;)
Och så träffade man en mindre efterlängtad en.. Och så var de väl dags att göra bort sig SÅKLART! pucko pucko pucko!! hade jag varit lite mer nykter så hade de aldrig blivit så!!!
farbror ågren har flyttat in i mitt huvud och vägrar att flytta ut!


Så inte helt förvånads väckande så tänker jag inte gå ut på marknads helgen.. trots att jag vet att han kommer vara ute.. Hade mer än gärna träffat han den här helgen igen =) and the next and the next...

Men nu är det dags att inta plats i sängen.. ska upp tidigt imorgon och träffa min "personlige tränare" (eller vad man nu ska kalla de..) kl 10.. så ingen sovmorgon för min del imorgon heller!

Inga kommentarer: