torsdag 23 oktober 2008

Torsdags sjukling

Börjar bli våldsamt förkyld känner jag, jag har helt utan vidare lyckats svälja en kaktus utan att märka de själv. Så nu ligger den i mitten utav halsen och kör en alldeles egen happy dance utan att skämmas! USCH
Att bli sjuk va de sista jag ville nu när jag kommit igång med träningen.. speciellt eftersom de är koll snart.

Igår var jag på ett möte med jobbet som hette "Service by heart", det var faktiskt mycke roligare än vad de flesta förväntat sig! + att alla dom jobbiga ämnena som aldrig tas upp annars togs upp där! mitt framför lill farsan dessutom, men han verkade hålla sig ganska lugn faktiskt. så nu ska vi börja ha 10 st "pärlhjärtan" i byxfickan och när vi tycker att vi har gjort en god gärning eller gett extra god service till kunderna eller bara peppat våra arbetskamrater så får man flytta ett hjärta från den högra fickan till den vänstra, och på slutet av dagen får man se hur många goda gärningar man har gjort under en dag!
personligen ger jag det här max 2 veckor.. sen kommer vi hamna på gamla stigen igen! Men man ska aldrig säga aldrig.. hade ju varit kul om de kunde hålla sig såhär ett tag framöver nu =)

Helgen blir lugn den här veckan med.. ska bara umgås och hinna träffa zanna för en gångs skull och umgås!! kommer nog bli skit trevligt tror jag!! var ju ett tag sen så vi har en del att prata om!!

Men nu är de iaf dags att inta plats i sängen så kanske man mår lite bättre imorgon när man har fått sovit ut!!

Bye for now

Inga kommentarer: