söndag 19 oktober 2008

Söndag

Har haft en sjukt bra helg faktiskt!! helt utan någon förtäring utav alkohool (kanon för träningens skull)
har istället spenderat hela helgen med mestadels min bror och min kusin! Och så har jag umgåts med malin, ida och johan också! Lovely!! Har dessutom spelat bingolotto idag, helt i förgäves visserligen men de va trevligt! skönt att göra något annat än att sitta hemma med ågren i sin ensamhet!

Imorgon är jag ledig så då ska jag städa heela lägenheten och tvätta allt som behövs.. och senare på kvällen ska jag till gymmet =)

Känns som den här och nästa månad kommer vara helt fullspeckad med saker att göra, födelsedagar hit och dit, fester och en massa annat.. kommer ju gå i personlig konkurs efter dom här månaderna =P tack och lov finns ju bengans kvar!!

Lucky - Jason Mraz

Inga kommentarer: