måndag 15 september 2008

Free monday

Å gud så härligt!!
Idag har inte många aktiviteter satts i verk, men lite credit ska man ha iaf.
Jag vaknade helt slut klockan halv 1, men bestämde mig för att inte sova bort mer av dagen så jag rusade till köket för att sätta på min kära kaffebryggare! här behövdes litervis med kaffe för att kunna öppna ögonen utan tänstikor och diverse ateraljer.
Fick sedan ett kul sms av ballen som ville att jag skulle gå ner på stan och möta upp henne och Zandra på en fika. Efter 2 timmars pratande om allt och inget gick jag till Ica, jag spenderar även mina lediga timmar jobbet. (vem skulle inte vilja göra det?) Men har man ingen bil så får man ta sig till jobbet för att kunna handla välbehövlig näring!

Men just nu sitter jag iaf hemma hos Johan och Malin med Ida och kollar på när Malin flitigt lagar till middag till hennes working man! keep up the good work darling ;)

Dags att vara lite social! bye for now.

Inga kommentarer: