söndag 14 september 2008

Paper planes

Härlig söndag!! Inte en till minsta anings bakfull idag, vaknade vid halv 12 helt utvilad och med kaffesuget i blick.. har inte gjort allt för mycket idag, bara ägnat dagen helt åt mig själv faktiskt! åkte ner på bengans med malin och johan.. trevligt att träffa johan, de gör man inte varje dag.. såklart kul att träffa malin med men johan träffar man mer sällan och så hinner man inte alltid prata!
Det har förövrigt spökat i min lägenhet idag, men jag tror att det var något välmenat!! Malin lämnade lägenheten med en inte helt igen smälld dörr, så någon vänlig själ öppnade lite på brevinkastet för att jag skulle märka det!! tål inte när ytterdörren inte är helt stängd! så ett stort tack för de, spöke eller människa! =)
Imorgon ser vi fram emot ytterligare en ledig måndag, ska bli skönt, ska försöka palla mig ut ur lägenheten på en lång skön promenad om vädret tillåter =)
Sen blir det väl lite tvättandes och damsugning samt torka golv, låter kanske inte som det roligaste man kan göra på en ledig dag. Men det är skönt att kunna göra det i sin egna takt, det blir fräscht och snyggt även om det tar hela dagen!!

dags att gå och diska =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va bra skrivet

Anonym sa...

Åå, älskar den låten!